Жах Аркхем 3-тя редакція (Arkham Horror)

100894
В наявності
2.150,00 грн
Вік: від 14 років
Час партії, хв: 120-180
К-сть гравців: 1-6
Мова: Російська

Короткий опис

Настільна гра «Жах Аркхем» - це кооперативна гра для 1-8 гравців, які перенесуться в дивовижний і лякаючий світ, створений великим письменником і містиком Г.Ф. Лавкрафт. Древні, як називають знаючі люди ворожих істот, зачаїлися в порожнечі за межами простору і часу, скупчилися біля воріт між світами. Ці врата стали відкриватися, і їх треба запечатати якомога швидше, інакше скоро Древні зроблять наш світ своєї розореної вотчиною. Але на шляху жахів стоїть тільки горстка сищиків.

«Жах Аркхем» - кооперативна пригодницька гра, в якій гравці в ролі детективів протистоять надприродним істотам і незбагненним силам з всесвіту, придуманого Говардом Філліпсом Лавкрафтом. У третій редакції кинути виклик можна одному з чотирьох Древніх, і в кожному випадку історія буде розвиватися по-різному.

Підготовка до гри

Починаються партії з досить стомлюючої підготовки: гравці вибирають сценарій, складають поле, викладають на стіл колоди контактів, подій, монстрів, заголовків і активів, а також архів з пронумерованими картками - він відповідає за розвиток історії. Після цього залишається тільки сформувати пул міфів, взяти сищиків і розкласти стартові жетони доказів і безвихідності по карті Аркхем.

arkham-horror-3

Довга підготовка - родове прокляття більшості ігор з серії Аркхем. На щастя, емоції, які гравці відчувають під час боротьби з Древніми, з лишком перекривають цей недолік.

Сищики відрізняються один від одного не тільки характеристиками і здібностями, а й активами, з якими вони починають партію. При цьому гравцям пропонується вибір, що дозволяє тонко підлаштувати персонажів під сценарії. Наприклад, якщо ви візьмете бойове заклинання - будете краще справлятися з монстрами, захист - зумієте допомогти товаришам у важкий момент. Без добре підібраної команди і злагодженої взаємодії перемогти в грі дуже важко.

Ігрове поле модульне, в залежності від сценарію доступні різні райони Аркхем, з'єднані вулицями. Через невелику кількість локацій в місті стало тісніше, і сищикам не потрібно витрачати сили на постійні переміщення з одного кінця карти в інший (як, наприклад, в «Стародавньому жаху») - вони і так майже завжди в центрі подій.

Хід гри
Гра ділиться на раунди, а раунди - на фази. Всього цих фаз чотири: дій, монстрів, контактів і міфів. Сценарій триває, поки не буде досягнуто одна з умов - перемоги або поразки.

Дії
Першими ходять гравці. Їх сищики можуть здійснювати за хід по дві різних дії. Рух дозволяє переміститися на відстань до двох областей, збір коштів - отримати додатковий «долар» на боротьбу зі злом, поліпшення навичок - збільшити одну з характеристик на одиницю, захист - позбутися від жетонів безвихідності, атака - напасти на монстра, ухилення - втекти від нього . Крім того, можна вивчити докази, необхідні для просування сценарію, обмінятися спорядженням або виконати особливу дію, вказане на сюжетній карті або карті предмета.

arkham-horror-3rd-edition-6

Найчастіше гравцеві потрібно пройти перевірку, щоб визначити успішність дії. Для цього кидають кубики - як зазвичай, в залік йдуть п'ятірки і шістки. Чим вище відповідна характеристика, тим більше кубиків ви кидаєте, а жетони навичок і доказів дають право на перекидання.

Монстри

Коли сищики завершують свої ходи, настає черга містичних істот. І в залежності від ситуації вони поводяться по-різному. Монстри, що борються з персонажами, завдають шкоди їх здоров'ю та розуму. Навіть найстійкіші бійці під ударами кігтів і щупалець довго не протягнуть. Виходу із ситуації зазвичай два: перемогти чудовисько або ухилитися від нього. У першому випадку монстр відправиться в скидання, а гравець отримає в нагороду трофей, якщо такий зазначений на карті переможеного створіння. У другому сищик позбудеться від переслідувача і отримає додаткову дію, а його супротивник стане виснаженим. Виснажені створіння свій хід пропускають, сумно блукаючи по спорожнілим вулицям, - ви б теж засмутилися, залишившись без вечері. Зрештою, не виснажені і ті, що не борються, монстри виконують дії, описані на їх картах: йде направо - пісню заводить, йде наліво - зло творить.

У кожної істоти свої звички: одні методично переслідують жертву, інші нишком поширюють безвихідь, треті залишаються в тіні і терзають розум усіх сищиків разом. І, оскільки всім монстрам увагу приділити не вийде, доводиться вибирати, з ким битися, кого вганяти в депресію, а кого терпіти, принаймні до наступного раунду.

Контакти

Коли і герої, і їх противники завершують свої справи, настає фаза контактів. У довільному порядку гравці витягують карти із колод районів і зачитують один одному відповідні фрагменти. У кожній області переважають свої типи пригод, і вони відзначені на ігровому полі спеціальними значками. Наприклад, на кладовищі можна відшукати пару містичних дрібничок, а в «Аркхем Едвертайзер» із задоволенням за них заплатять. У «Закусочній Хібба» можна підлікувати душу, а в «Ресторанчику Вельми» - тіло. На вокзалі можна отримати союзника з плоті і крові, а в магазині - сорок п'ятого калібру.

Жетони доказів, розкладені по районам, гравці теж отримують під час контактів. Коли на полі додається такий жетон, карта з колоди подій замішується в верхні три карти колоди відповідного району. Тобто за три контакти на цьому тайлі гравці гарантовано наткнуться на доказ. Деякі з них дістануться вам без бою, за інші доведеться поборотися, пройшовши перевірку одного з навичок. У разі невдачі доказ вислизне від вас, а карта з нею знову замішана в колоду свого району.

uzhas-arkkhema-3-ya-redakciya-rus-arkham-horror%20(5)

Міфи

Самою останньою розігрується фаза міфів. Гравці по черзі витягують з мішка (який, до речі, в комплект знову не входить) по два жетони міфу. І ці жетони несуть біль, страждання і даунтайм. Всього їх сім видів, але в доповненнях напевно додадуться нові.

Жетони можуть змусити вас поширити безвихідь в область, зазначену на нижній карті з колоди подій, додати доказ в район - вже з верхньої карти тієї ж колоди, викласти на поле нового монстра, прочитати заголовок - в місцевих газетах всі новини погані. Якщо пощастить, жетон виявиться пустушкою. Якщо, навпаки, сильно не пощастить, ви дістанете символ розплати або прориву врат. У першому випадку доведеться розіграти негативний ефект, вказаний на деяких картах і аркуші сценарію. А в другому - взяти верхню карту з колоди подій і розмістити по жетону безвиході в кожній області відповідного району. У більшості сценаріїв це може привести до відкриття аномалії. Але найгірше те, що всі раніше розіграні карти подій відправляться під низ колоди, і в фазу міфів безвихідь буде поширюватися в старих місцях з новою силою.

Історія та сценарії

У базовій коробці на гравців чекають чотири сценарії: «Пришестя Азатот», «Бенкет для Умордхота», «Завіса сутінків» і «Ехо з глибин», і вони аж ніяк не одноразові. Залежно від вибору гравців і успішності їх дій сюжет може повернути в ту чи іншу сторону. Щоб вивчити всі можливі розвилки, доведеться зіграти в усі сценарії по кілька разів. При цьому в кожному з них боротьба з древнім злом виглядає по-своєму.

Вік
від 14 років
Час партії, хв
120-180
К-сть гравців
1-6
Мова
Російська

Ми надаємо кілька способів доставки:

  • Доставка по Україні післяоплатою (Нова Пошта): 2-3 дня за умови наявності товару на складі. (Послуги оплачує покупець)
  • Доставка кур'єром по Києву: 50 грн.
  • Самовивіз з офісу в Києві.

Також є наступні способи оплати:

  • готівкою при отриманні
  • оплата на карту приват
  • автоматична оплата на карту Visa / Mastercard
  • накладений платіж

При замовленні від 700 ГРН - ДОСТАВКА БЕЗКОШТОВНА

Жах Аркхем 3-тя редакція (Arkham Horror)
#100894 В наявності

2.150,00 грн

Жах Аркхем 3-тя редакція (Arkham Horror)
Мафія
В наявності

399,00 грн

Мафія
Мафія. Вся Сім'я в Зборі
В наявності

1.030,00 грн

Мафія. Вся Сім'я в Зборі
Знахідка для шпигуна
В наявності

451,00 грн

Знахідка для шпигуна
Містеріум 2019 (Mysterium)
В наявності

750,00 грн

Містеріум 2019 (Mysterium)
Mafia Мафія (пластик)
В наявності

160,00 грн

Mafia Мафія (пластик)
Детектив Клуб (Detective Club)
В наявності

750,00 грн

Детектив Клуб (Detective Club)
Містеріум. Бранець часу
В наявності

365,00 грн

Містеріум. Бранець часу
Містеріум. Прихований Мотив
В наявності

225,00 грн

Містеріум. Прихований Мотив
Доповнення Місце злочину. Нуар
В наявності

575,00 грн

Доповнення Місце злочину. Нуар
Місце злочину
В наявності

1.000,00 грн

Місце злочину