«Пірати 7 морів» повністю мовнонезалежна, і не має абсолютно ніяких написів на самих елементах. У металевій коробці знаходиться ціла купа різноманітних компонентів: кубики, жетони, карти і навіть лінійка. Сама ж коробка вдає із себе два чудових поля: ігрове і для підрахунку очок. Виглядає все просто дивовижно.
Флотилія кожного гравця на початку гри буде складатися з 7 кораблів, які представлені простими ігровими кубиками. Кожен гравець крім своїх кораблів-кубиків отримує колоду карт з 7 персонажами (Корабел, Губернатор, Капітан, Абориген, Шаман, Торговець, Картограф), які будуть допомагати початківцю пірату в його благородній справі. Кожен персонаж володіє унікальною дією, яку гравець може виконати в свій хід
Ігровий процес в грі Пірати семи морів протікає дуже просто: в кожному раунді гравці таємно обирають зі своїх колод персонажа, чиєю здатністю вони хочуть скористатися, і розігрують його властивості. Ці властивості розігруються в суворій послідовності (спочатку всі карти Корабелів, після нього всі карти Губернатора і так далі).
Наприклад, Корабел дає нові кубики кораблів із запасу, Шаман насилає прокляття (втрату кораблів, награбованих товарів), Картограф дає нові карти пригод.
Щоб почати грабувати каравани, гравець повинен зіграти карту Капітана і карту пригоди, яка визначає, скільки буде кораблів-жертв і до якої держави (Франція, Голландія, Іспанія, Англія) вони відносяться. На цей караван повинні напасти всі гравці, а не тільки той, хто вибрав таку дію. Якщо гравець не хоче або не може нападати, то він отримує штраф - чорну мітку, яка в кінці гри віднімає переможні очки.
Бій проходить наступним чином: кожен гравець призначає певну кількість своїх кубиків для атаки і всі вони разом з нейтральними кубиками кораблів-торговців одночасно кидаються на ігрове поле (так як поле буде в кришці коробки, її борти не дадуть кубикам розсипатися). Значення на кубиках, що випало - їх поточна вогнева міць. У бій вступають лише ті кораблі, які випали ближче один до одного. Значення на кубиках-торговців порівнюється зі значенням на кубиках-піратів (пірати ніколи не нападають один на одного). Кубики з меншими значеннями залишають поле і йдуть в запас. Після того як всі кораблі каравану потоплені, пірати ділять здобич - беруть з колоди здобичі стільки карт, скільки залишилося в грі їх кораблів. Крім карт здобичі за кожен втрачений в бою корабель, гравець отримує жетон Інь-Янь, який приносить переможні очки в кінці гри.
Здобич - це товари (ром, фрукти, кава), які гравець може продати в порту. Зігравши Торговця, гравець продає будь-яку кількість товарів, яке у нього є, та отримує скрині зі скарбами. В процесі гри є активна карта порту, який диктує попит на той чи інший товар. Наприклад, фрукти в ньому продаються за 1 скриню, а ром за 3 скрині. Якщо гравця не влаштовує поточний попит, він може замінити карту порту на іншу, розігравши карту Аборигена.
По завершенні фінального раунду гравці підраховують переможні очки: вони нараховуються за скрині зі скарбами, карти талісманів (особлива здобич), жетони Інь-Янь. Той гравець, у якого в результаті буде найбільше переможних очок, оголошується переможцем!
Ми надаємо кілька способів доставки:
Також є наступні способи оплати:
При замовленні від 700 ГРН - ДОСТАВКА БЕЗКОШТОВНА